fredag 13 januari 2012

Dag ett.  Startvikt 89,6
Frukosten just avklarad. Två ägg, två ost.och skinkrullar, en rulle med ost och kalkon. En tallrik fil med ca 1,5 msk havrekross och en stor kopp te......snart även ett stort glas vatten.
Jag ska flytta in träningscykeln i vardagsrummet så snart all jul är borta. Känns som om man får mer motivation om man kan titta på en film samtidigt eller nåt. Tror jag ska utmana J på cykeln......
Kändes faktiskt lite konstigt att inte ta en macka eller två till frukost men det funkar ju faktiskt utan......enligt en annan blogg jag läste där författaren i fråga går på denna diet kan man bli trött första tiden. Hon hade börjat med motionen först under vecka två när kroppen liksom vant sig.

Lunchen idag kommer att bestå av ost och skink/kalkonrulllar och ev något ägg.....även vatten då jag ska dricka minst 1,5 l per dag.......

Middag blir bestående av ugnsstekt fläskkarre med för min del en sås gjord på creme fraiche, salt, peppar och lite dijonsenap.....

För en gångs skull känner jag mig motiverad till detta och det båda ju gott, eller?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar